دستگاه لیزر خانگی فیلیپس
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 609
:: باردید دیروز : 958
:: بازدید هفته : 1683
:: بازدید ماه : 1567
:: بازدید سال : 39419
:: بازدید کلی : 1665319
دستگاه لیزر خانگی فیلیپس

نحوه استفاده از دستگاه لیزر خانگی فیلیپس SC1999
مطالعات بالینی نشان داده است که شما معمولاً می توانید نتایج شگفت انگیزی را ظرف دو هفته مشاهده کنید. در طول چهار جلسه و دو هفته درمان با لیزر بدن ، می توانید پوستی صاف و بدون مو را تجربه کنید. توجه داشته باشید که دستگاه لیزر موهای زائد فیلیپس نباید بیش از دو بار در هفته استفاده شود.

هر چند روز در طول هفته می توانید بدن خود را با لیزر تابش کنید. این فاصله به کاهش حساسیت پوست کمک می کند. به طور کلی ، لیزر موهای زائد دو بار در هفته به مدت دو هفته به شما پوستی بدون مو می دهد. البته بسته به نوع پوست و مو ، برخی افراد ممکن است به دوره های بیشتری نیاز داشته باشند. استفاده از لیزرهای خانگی فیلیپس بسیار ساده و ایمن است. شما نیازی به متخصص ندارید ، خودتان قادر خواهید بود این کار را انجام دهید.

چرخه اصلاح لیزری لومیا فیلیپس
مناسب برای انواع پوست و مو
لیزر خانگی فیلیپس SC1999 برای انواع پوست و مو مناسب است. لیزر خانگی لومیا برای موهای بلوند ، قهوه ای و مشکی بسیار مثر است ، اما برای موهای قرمز ، بلوند روشن و خاکستری موثر نیست. همچنین برای پوست های تیره مناسب نیست.

موارد زیر اثرات لیزر موهای زائد خانگی بر روی انواع رنگ پوست و مو را نشان می دهد. با توجه به رنگ پوست و موهای بدن خود حتما از آن استفاده کنید.

لیزر تمام بدن فیلیپس برای انواع پوست و مو مناسب است
درمان لیزری ایمن و م evenثر حتی در مناطق حساس
شما می توانید از تجهیزات لیزر خانگی Philips SC1999 برای از بین بردن موها در قسمت های مختلف بدن خود استفاده کنید. اپیلاسیون سر صورت برای لب ها ، چانه ، گونه ها و موهای بالای زیر بغل است. بدن سر لیزری لومیا هوم برای موهای زیر بغل ، ساق پا ، شکم و ... از بیکینی پایین تناسلی نیز می توان استفاده کرد.

لیزر خانگی فیلیپس چه عوارضی دارد؟ همانطور که قبلاً ذکر شد ، دستگاه کاملاً ایمن است ، اما در عین حال باید با برخی از عملکردهای آن آشنا باشید. دستگاه لیزر موهای زائد خانگی فیلیپس بیش از 10 سال است که روی 2000 نفر آزمایش شده است. نتیجه ایمنی آن را ثابت کرد. با این حال ، زنان باردار نباید از این دستگاه استفاده کنند. حتماً از استفاده از لیزر در مناطق خاصی خودداری کنید. اطراف چشم ، نوک سینه ، زخم یا جوش ، مقعد و مهبل برخی از نقاطی هستند که لیزر هرگز نمی تواند به آنها برسد. افرادی که سابقه سرطان پوست یا بیماریهای خاص پوستی دارند نیز باید توجه کنند.

کل بدن لیزر خانگی فیلیپس
سر بزرگ 4 سانتی متر
این سری ویژه 4 سانتی متر مربع سرعت حرکت شما را افزایش می دهد. برای ترویج و تسریع حذف موهای زائد ، به ویژه در ناحیه شکم ، بازوها و پاها بسیار مثر خواهد بود.

سری دستگاه لیزر خانگی موهای زائد 1999

سر محافظت شده صورت
این سری برای چهره هایی با لایه های محافظ بیشتر مناسب است. صورت و شکل دستگاه لیزر خانگی فیلیپس SC1999 متناسب با فرم صورت طراحی شده است. شما به راحتی می توانید مناطقی مانند بالای لب ، چانه ، گونه ها و ... را لیزر کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 17 مهر 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید